If I had money I’d go wild buy you furs dress you like a queen
如果我有錢 我會買一件毛皮大衣給妳 讓妳打扮像后皇一樣
And in a chauffered limousine
坐在有附小冰箱的豪華禮車裡
we’d look so fine.
我們看起來會很登對
But I’m an ordinary guy and my pockets are empty
但我只是平凡人 況且我的錢包總是空的
Just an ordinary guy
只是一個平凡人
but I’m yours till I die.
但直到我消失 我都是屬於妳的
I can’t give you anything
我沒辦法給妳什麼
but my love
除了我的愛
but my love
除了我的愛
I can’t give you anything
我沒辦法給你什麼
but my love
除了我的愛
but my love.
除了我的愛
I cannot promise you the world
我沒辦法承諾妳整個宇宙
can’t afford any fancy things
沒辦法負擔時髦的東西
I cannot buy you diamond rings
沒辦法送妳鑽石戒指
no string of pearls.
當然也沒有珍珠項鍊
But my devotion I will give all my life just to you girl
但我會用我一生全心全意的投入
My devotion I will give for as long as I live.
用我的一輩子來愛妳
I can’t give you anything. but my love. but my love . . .
我沒辦法給你什麼 除了我的愛




老歌就是這樣 歌詞很俗氣 可是很直接 我喜歡
感覺就是一個痞子




I am ready!
我知道你一定是覺得我還沒準備好
所以遲遲不讓我出去
但現在 我要跟你說
I am ready!
手臂的皮膚病去看了
耳朵的積水也請醫生幫我清了
所有該準備的東西
禦寒衣物 書 該有的證件
我都準備好了
而我的心呢
我現在是迫不及待了
只想趕快去學習新的東西
去見識一下不一樣的世界

當然 在我飛出去之前
一切規律都會一樣
捷克文 政治學 運動

我等 因為
ja jsem Rookz Mark!!




合併帳號用很久 很麻煩
趕快還我marksun!!!!


arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 wowow0915 的頭像
    wowow0915

    wowow0915

    wowow0915 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()